September 5, 2010

Bila Kita Toleh Belakang~

apsal seram semacam plak tajuknye haha..intention sebenar dgn perasaan yg sentimental..umphh..tkpelah...semalam..browsing one of my friends photo..FB la of course..pic2 crit session diorang (crit tu ape weh??..critic session a.k.a presentation)..tetiba ade perasaan aku tk pnah bygkan aku akn rase mcm ni sbnarnye...I MISS CRIT SESSION!!...aku rindukan penat...aku rindukan kekalutan...aku rindukan mengejar dateline submission...(-____-)...apehal lah ekk..so aku consider aku rindukan kwn2 aku...ramai2 tertido kt gallery..ramai2 touch-up drawing atas lantai..sampai lupe mkn...berebut plotter...

pic ni time study trip ke Sarawak...

saya rindu kawan2 saya :(((

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...