September 28, 2010

tiga nama

[benda]
[najib]
[bidan]

(wht the heck??)..ye sy tau..mmg pelik perkataan2 yg tk berkait kt ats tu kan..pebendenye ni?
berikut adalah nama2 samaran aku (ikut keadaan dan suasana) time kt universiti dlu..ye sgt sengal ye kwn2 aku sekalian kerana memberikan aku name sedemikian rupa..tp semua tu ade cerita disebalik setiap name..nak tau ape cerr??..kalo tknk tau pun tkpe la..blog aku kan?..nk bgtau jgak...

BENDA = name ni timbul time aku dlm bilik hostel aku..time tu roomate aku balik kelas lmbt skit,and by the time die bukan pintu..die nmpak aku 'melepek' dpn pintu..aku pun tk sgke ayat tersebut kluar dari mulut roomate aku yg agak sengal tu.."asal aku bukan pintu je nmpak bende ni.."..tu la kisahnye..lekat smpai sekarang...

NAJIB = ni pun dari roomate aku yg same..kisahnye aku suke kucing..(tp tkde la obses sgt kan..biasela pompuan..)..kitorang beli majalah ujang yg terkenal ngn lawak sengal smpai tk tergelak tu kan..belek punye belek,ade satu kisah antara kucing bercakap..ye..salah satu watak kucing tu name 'najib'..nah..sesimple tu je ceritanya..tp lekat jgk smpai skrg...

BIDAN = ini dari kwn aku jgak..tp bukan roomate..mmg sedikit kontroversi la name ni..ape yg bidannye..aku nk citer pun payah weh..sbb name ni dtg dari sekeping gmbr kami2 kt air terjun..keadaan gmbr tu yg buatkan aku kelihatan seperti seorang bidan yg tengah membidankan kwn aku..hishh..ade jgk la kwn aku tu panggil aku name ni smpai skrg..

*tp cerita2 ni hanya kami bertiga je paham..org keliling bengkek je..ape yg lawak sgtnye...hahaha


{timbul idea nk wt post ni sbb 'encik' sedikit curiga dgn name 'najib' diatas..ex-bf kah???...scandal kah??..secret admire kah??..hhaha..aku nk citer kt die pun malas..sbb cerita sgt mencurigakan dn tk masuk akal..walaupun sahih dan benar}

{no 'najib' or 'bidan' were harmed in the making of this post}

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...